7/12

Hej alla , nu ska man blogga lite häär ^^

ja ni vet jag har en ny blogg  www.leijlaramadani.blogg.se  jag typ försöker fixa designen på d
en men det går inget vidare XD

men iaf jag nu eller i 2 dagar har vi mej och familjen då hållit på med köket , vi ska ju renovera hustet så nu är vi på köket , vardagsrummet är klart vi bara väntar på sofforna dom kommer där i januari , men iaf vi måste göra käöket snabbt för att vi har fått alla saker och det blir bara fullare och fullare i hustet så man kan knappt gå XD men vi ska fixa golvet sen färga väggarna och allt sen in med grejorna , sen ska vi ju få ett gigantiskt badrum , men asså jaah nu ska jag kolla på PARLAMENTET jag blogga in bilder senare under detta året det lovar jag xD ^^ Puss på er // LeijLa ^^


ÄLSKAR Dig BiLL ! *.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0