=D

Hejsan alla som läser min blogg O:

jag har en ny
www.leijlaramadani.blogg.se  kommer vara inne på båda lika mycket tror jag men jag kommer va inne på den nya tills jag har fixat min design på den =D men issa du måse HJÄLPA MIG !

______________________________________________________________________________________________

28-29/11 <3

Dagen med emme igår och idag =D



igår alltså den 28:e så va jag med Emme , vi hade ul , vi hjäöpte Amanda med vad hon skulle ha på sej på Madison , sen laddade Amanda ner The Grudge den filmen är bra ! men asså det roligaste med filmen var det skabbiga öjudet som jag skrämde Emme med hela tiden hon hoppade till varje gång jag skrämde henne ! , asså det var skit kul säger jag bara ! sen gick vi och la oss kl 01:00 men sommnade 01:40 eller nått O:



Morgonen - 29

vi vaknade och låg kvar lite för att vila , Amanda hade det nt kul igår på festen nån hadde snott hennes Väska med henne KAMERA OCH PLÅNBOK i ! mmh hon har ju alla kort i plånboken och jaah kameran är ju nt heller så himmla billig O:


men sen så åt jag och Emme så jaah mitt hår var ackligt och jag stack och duschade Amanda och Emme började baka lussebullar =D   och idag hoppas jag att man kan va med isabell - mini ^^  <33 men om det inte går får jag väll ha tråkigt O: men jaj nu orkar jag nt skriva mera så hejdå =D

och snälla besök min nya blogg =D Puss på er som gör det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0