Pleas take me to lalaland !

jaah idag så har det varit skola Jippi säger jag bara "/

Ella var ledig som vanligt och Per han var med ledig tror jag men iaf vi hade Jill ( vikarie ) vi hade typ tillsammans i 10-15 min sen hade vi IUP jag jobbar om veckans land ( slovenien ) med emelie men det var nt så bra för i fredags hade typ Emme , natta , vania  har  bråkat med Evve , klaudia , Jehona , Gjoni och mig men jag sa inget bara dom , så idag så ville mirjeta att jag skulle komma men vill man mig nått ska man komma till mig iaf jag kom inte men jag gick dit senare för att hämta en bok där dom satt så bara sa mirjeta : Gjoni skulle nt du säga nått till henne men han han inte innan jehona kom in och sa FALSKA VÄN !


Yeeeah kul eller hur :) ?

mmh jag vet det är det värsta jag vet med min klass ta mig ifrån denna värld ta mig till lalaland snälla gud ta mig till lalaland ! klarar inte av detta mera ! klarar inte av att vara ovän med nån ,

SNÄLLA GUD TA MiG TiLL LALALAND DÄR JAG KAN VARA SOM EN ÄNGEL OCH ALDRiG BEHÖVA BLI OVÄN MED NÅN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0