Helgen =)

Nu berättar jag om min helg =)

Fredag : Hände inget , vi kollade mest på tv elr joh Amanda hade film kväll med Evelina ( hennes Kompis ) så hon slängde ut mig ur rummet , men jag satte mej å kollade på tv sen la jag med :P

Lördagen : Vaknade kl 10 : 00 kunnde nt sova ka mej tiding =) men när jag vaknade var  mamma å pappa ute å körde elr mamma övningskörde lite , dom kom hem vid 14:00 å så sklle vi dra Till HylteBruk =) vi stack dit och jag var med ungarna i 1 h sen gick vi till nån mer vi kände i hylte så var vi där jag ¨å mamma mama å hon som bor där peatade om allt möjligt medan jag var trött och kollade på tv :P sen vid 20 tiden så skulle vi stuckit hem men så kom hon som bor därs man hem och sa att pappa hade drukigt nårra öl welr nått å mamma ville inte köra hem för det var kålsvart  ,hon var rädd =/ så ja vi sovde över där ... jag la med 23:30 elr nått var piss trött , dom vuxna la sej 02:00 el nått ,

Söndagen : Då vaknade jag bara för mamma kom in där jag sov kl 08:00 så jah låg kvar i sängen så kom mamma in igen och satte sej hos mej , sen simnade vi båda igen men så vaknade vi och hörde att nån vaknade så mamma å jag gick dit å elr jag kolla på tv så skulle jag äta sen efter 1 h så körde vi , vi sa ju tack för att vi kunnd estanna å allt =)Så mamma körde lite överallt hon skulle träna på nåt men vettifan vad =) så stkk vi te LIDEL å handlade , mamma köärede lite mera sen så var vi hemma =) vet ej om jag glömmt nått men orkar inte skriva !


Jag vet har inte varit inne på bloggen elr lagt in nårra inlägg på 5 dagar är ingen blogg nörd xD !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0