17 September 2008 !

Morgonen !

Vaknade kl 06:55 för Amanda skulle fixa mitt hår till skola fotot =P

Sen cyklade jag till skolan okk alla sa jag var söt i lockigt hår och maskara =P

Jaah dok har kanske rätt men iaf sen gjorde vi den tråkiga läxan och sen hade vi Joakim !

Dekare som vanligt TRÅKIGT MEN GANSKA ROLIGT xD

Eftermidagen !


Vi hade bild sen 13:20 stakk vi till Aulan !

Innan det sa Ella : en mamma hade kommit och sagt att ni inte ska säga till när det är skolfoto bara för att parfymen , sminkandet och vaxandet ( asså te håret xD ) STINKER hon bah : ni stinker luktar illa alla bah ; men taakk då ! :@

sen hade vi tagit fotonenhan som tog dom var DUM !

men iaf jag och emme va sist 20 och 21 pall xD

så vi lekte lite så vi skulle komma 5 min senare xD

hahah vad kul vi hade bild så det spelade ingen roll ! xD

sen slutade vi och nu sitter jag och skriver !

Vill nån va ?:P


Kommentarer
Postat av: Linëa

Måste varit en Kul dag ? haha NOOOOT :P

2008-09-17 @ 16:39:49
Postat av: Anonym

värkar inte som kul dag?

2008-09-17 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0