5 , 6 och 7 / 9 -08 =)

Hmm i fredags sovde issa över hos mig och vi bara flabbade och hade kul som VANLIGT :P

I lördags Igår då ^^ så var sovde jag över med Issa hemma hos henne ! :)

Det som var bäst var faktiskt när i var ute till 22:00 med Pontus Och Robin xD

vi busplingade och sånt skiit kul :P

senare Somnade Robin på gräset issa och pontus satt mot ett träd och '' gosade ''  *sa inget xD*

och jag satt på trotoaren och var trött xD

Men jaja så gick vi hem och var vakna till 24:15 :P rekordet ne skojar bara men iaf så vaknad evi och satt vi datan och lurade en tjej xD

men sen så fikk issa värsta PANIKEN fan vad rädd man kan va xD skojar :P men iaf så gick vi ut med pontus och robin och var vid en koja som ån pajjade xD

men så stack jag och issa hem och åt räkor , hamburgare , pasta och falukorv med juice och ketchup Gott Gott ^^

sen så stack vi ut med dom igen och hade kul kul XD hehe , och så stakk vi till örelid och köppte godis :P det dröjde 15 min typ xD men sen så stakk jasg hem och nu sitter jag här och skriver :P Fett kul helg asså med bara Isabell Pontus och Robin ^^<3




Bilderna sen helgen kommer senare ^^

Puss&KramSlaschLeijla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0