Bow Wow !

Okej Leijla Bow Shikka Bow Wow !

En Sak jag är stört ! :s hahahaah xD

Men Mamma Mia Jag Kan Aldrig Sluta Skriva :O

Jag hatar att skriva men kolla kan nt sluta !

Juste Emelie Har Fått Blogg Hon Heter;

www.KauliitzTwins.blogg.se ! Kommentera min och hennes och ISABELLS Blogg !

www.KauliitzTwins.blogg.se
 
www.KaulitzTwiins.bogg.se

www.Ikaulitzbyxor.blogg.se

den sista har skrivit mest saker bara för hon har haft bdb längre än mig xD

Men kommentera alla oss tre!

I like to movit movit

he like to movit movit

she like to movit movit

we like to MOVIIIIT !


Hahah Sikken Humor Jag Har DÅ !

Dåliga Som Få xD

Men Det Är Bra Jag Skarttar Bara Man Säger Pudding ;o <3

Mohahahaha   ( Y )


Kanske inte kommer skriva så många saker men kmr skriva om morgonen och eftermidagen och kanske kväller =)

Men skola äre inte imorgon ^^ <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0