Dagen idag 10/9 - 08

Morgonen !

 Vaknade kl 7:00 som vanligt och gick på toa för att fixa mig, sen vckte amanda och tog på mig var man kan ha på sig i skolan ! blåa jeans svart tet tröja och kofta ^^ sen kvart i 8 cyklade jag och så Filip på vägen men sa nt ens hej var så himla trött !


 Efermidagen!

Lektioner som vanligt so läxa och matte läxa :S men sen hade vi Joakim och skrev nån dekare elr nått xD han är ganska roligt =P men sen så fick en och en gå prata med Ella i grupprummet om vad man tyckte om skolan och hur man trivdes ! sen gick brandlarmet vi gick ut och stod ute i kanske 5 minuter :P sen gick vi in och Joakim började prata om några olyckor han varit med om och Ella med =/ lite tråkigt men ändå roligt för är Joakim berättar så låter det POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ ! NEEEEEEEEEEEJ ! skit kul asså xD sen hade vi matte och gjorde läxan multiplikation ! 1-4 xD hoppas jag fick alla rätt senare hade vi mat och den var nt god ! men sen gick vi in 20 i 1 elr nått och hade bild jag blev klart med allt som stod på schemat villken nörd jag e då xD hehe , sen slutade vi och jag gick med emme till 5:b för att vänta på jickan men så kom jag ihåg att jag hade hemspråk då så stack ag emme värkade nt bry sig men jag stck och så jobade vi =P tråkigt mn kul vi fick chokolad ^^ bosniska kan vara kul ibland vi var där till kl 15:00 alltså 3 ! så cyklade jag hem och mötte Pontus och Zacke dom västa jag vet :S sry Isabell men ta nt illa upp ^^ <3 men jaja sen kmr jag nt ihåg mera xD kmr kanske skriva om dagen i skolan kanske varje dag men imorgon har jag FRANSKA HOPPAS MAN HINNER TILL TYSKAN INNAN 2½ MÅNAD MED LILLA BIG BANG :s !

Kommentarer
Postat av: Ninni

Villke jobbig dag det låter som ;O? xD hehe

2008-09-10 @ 18:16:45
Postat av: Elin

haha villken dag xD palla med hemspråk xD ta nt illa upp (A)

2008-09-10 @ 18:17:09
Postat av: cammie

haha , du har fan skit många kommentarer jue :)

2008-09-10 @ 18:17:37
Postat av: Anonym

Lektioner som vanligt SO- och matteläxa :S sen hade vi Joakim och skrev nån deckare elr nått xD han är ganska rolig =P efter det fick en och en gå prata med Ella i grupprummet om vad man tyckte om skolan och hur man trivdes !

brandlarmet gick och vi fick vara ute i kanske fem minuter. Efter det gick vi tillbaka till Joakim och började prata om några olyckor han och Ella varit med om. =/ lite tråkigt men ändå roligt för är Joakim berättar låter det "POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! NEEEEEEEEEEEJ!" skitkul asså xD sen hade vi matte och gjorde läxan multiplikation 1-4, hoppas jag fick alla rätt xD efter matten åt vi lunch, men den var inte så god. sen gick vi in 20 i 1 elr nått och hade bild. jag blev klar med allt som stod på schemat, villken nörd jag e då xD hehe, sen slutade vi och jag gick med emme till 5:b för att vänta på jickan men då kom jag ihåg att jag hade hemspråk då så stack jag. emme verkade nt bry sig men jag stack och jobbade :P tråkigt men kul vi fick chokolad ^^ bosniska kan vara kul ibland. vi var där till kl 15:00 alltså 3! efter bosniskan cyklade jag hem och mötte Pontus och Zacke, dom västa jag vet :S sry Isabell men ta nt illa upp ^^ <3 men jaja sen kmr jag nt ihåg mera xD kmr kanske skriva om dagen i skolan varje dag men imorgon har jag FRANSKA HOPPAS MAN HINNER TILL TYSKAN INNAN 2½ MÅNAD MED LILLA BIG BANG! :s





Rättstavat och har bättrat lite på grammatiken åt dig, lycka till med bloggen :)

2008-09-10 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0