DAGEN !

Dagen Idag såg ut såhär !

Moronen ;

Amanda väckte mig 06;30 bara för hon sulle dra till skolan med buss så jah hon RÅKADE visst väcka mig så jaah att vid datan lite och sen fixade jag mig ! sen cyklade jag till ksolan och frööööös det var kallt som FAN ! senare i skolan så ääh så ehem hehe glömmt typ xD men vi läste och hade tråkiga lektioner !

Eftermidagen ;

Skolan slutade 14;10 som alltid =P efter skolan hade jag hemspråk i 1 h ! vi pratade om Ramadan och Bajrma ^^  och vi fick smaka nått från bosnien elr man gör det i bosnien xDsen efter vi tit jobbarde vi elr vi jobbade inte nått idag , så vi lekte kurragömma jag Mirnes och Semla och lärareb fick räkna jag och Selma gömde oss tesammas gissa vad man skrattar xD om vi nt hadde skratta skullehan aldrig hitta oss XD men iaf sen efter vi gjorde detr kladdade vi på tavlorna i aalla klassrum typ xD  sen var det lsut så alla 4 gick hem så jah =P




Bill ! <3333333

Kommentarer
Postat av: Isabell

Älskar dej gumman <3

2008-09-26 @ 18:28:38
URL: http://ikaulitzbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0