Fredag ♥ !

Shoo Mannen =)

Idag vaknade jag kl 9 mamma sms:ade mig så jag vaknade men ja jag fick stanna hemma idag igen bara för jag har lite ont i halsen , men jag har duschat och nu sitter jag här och kollar på RASTEN xD

Amanda bakar och vill att jag ska sticka och köpa margarin men palla jag är sjuk hon är ledig/skolkar o.O

Hon vill ha min Mobil denna vecka , vill att jag ska köpa nått till henne men hallå jag är S.J.U.K !

men jaja nu ska jag se vad hon gör hon kmr säga ; Leijla gå köp margarin  !

Jag ; Pallar inte

Hon ; Då får fu inget !

Jag ; okej kommer ändå att få !



Ha en bättre dag än mig  !

// Leijla  ♥






Kommentarer
Postat av: Linëa

Ha en bra dag ^^

2008-09-19 @ 12:51:13
Postat av: Anna

Haha min syrra är med sånn ibland xD JOBBIGT ! JOBBIGT SOM FAN ! men fin blogg ^^

2008-09-19 @ 19:55:14
Postat av: Anonym

Lyllos dig ledig från skolan men ändå lyllos mig xD



Asså det är ju lyllos dig för du är hemme men lyllos mig för jag är frisk haha xD



men fina bilder ^^ <3

2008-09-19 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0