Fritrottsdagen ^^ !

Idag hade vi friidrottsdag den va skojig förutom att jag nt vågade höjdhopp när alla glottade, palla.
Och Mitt Resultat Blev:
Höjdhopp - fällde pinnen på första försöket xD
Längdhopp - 2:60
60 meter - 11:19 xD
Kast med liten boll - ... 20 elr nått ;o
Stöta kula - 4 elr nått xD


Dagen vad rätt så okej :p Även om jag hatar sånna här dagar så var denna dagen en PERFEKT dag ^^

även om 6:c kom trea på stafetten xD
men vi kom tvåa förra året då varjag med xD kanske drf vi förlorade denna gång bara för jag nt var med ;O?
vem vet xD
 men det var en okej dag (=
//Leijla ! <3








Kommentarer
Postat av: Isabell

Älskar dej leijla söötooh <3

2008-09-04 @ 20:50:16
URL: http://ikaulitzbyxor.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej Leijla!

Vilken av hood tröjorna är du intresserad av? Som du ser är den helsvarta redan såld. Så jag antar att du menar den svart/rosa

Eftersom att jag fortfarande är lite förtjust i tröjan men behöver pengar , så säljs den endas för ett bra pris. Den är knappt använd och i mycket bra skick ! Hälsningar Evelina .

2008-09-04 @ 22:37:14
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0