Mamma Mia ! XD

Har tråkigt nu =/

Jag var med Emme igår sivde över med henne men iaf så var jag med Emme okk vi gick på bio jag Emme Mamma okk Amanda vi kollade på Mamma Mia !
Den var as bra jue =)
 jag länktade till slutet för jag satt pissig i 1 timma ;o
haha man kan undra hur jag klarar det ;o
 haha men sen kom vi hem och la oss i lekstugan med min kanin Molly !
Hon fikk va på sitt täkke Emme okk jag på madrass =P
När vi vaknade kl 06:05 av Molly var det stora blodflkkar överallt av Molly jag blev skit orolig men så sa Emme nåt men vet ej är fortfarande orolig ;o
om ni vet vad det kan va snälla kommentera !
men sen så lämnade vi Molly i buren okk somnade omtyp där vid 10:05 vaknade vi ;P
Okk så åt vi och Emme stakk hem !
så fikk jag städa allt i lekstugan så jaah nu sitter jag här ;o
mohahaha xD

Och Jag bryr mig ikke ocm jag stavat fel okk jag kmr nt takka den som skriver rätt vikket en anonym männsika gjorde takk så mkt ( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT  xD)



Jakk och sötisen Issa på Bilden ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0