Måndag ! =)

Dagen idag såg ut såhär =P

Morgonen !

Vaknade 7:00 vanlig tid sen fixade jag mig i 10 min sen oackade jag kläderna till gympan =P

Se skolan 07:50 cyklade jag var där 07:58 sen så hade vi lektioer med Per för Ella är ledig på måndagar =P

Vi pratade och så hade vi prov om no O_o vi var nt ens bäredda :P

Eftermiagen ;

No !

Det vr kul jag och Filip Var dom enda i vår grupp isag emme å zacke var sjuka ,

vi håller på med Rootar och fan vad bra det gick för os hade bara lite problem men annars var det kul =P

nu ska vi bygga på den xD elr ja nästa gång ska vi fixa den =P

sen så hade vi mat oxh efter maten idrott vi var inne för första gången sen 5:an xD

vi hade stafetter skiiit jobbiga asså men kuliga :P

sen efter idrotten no igen oh det var då vi skulle bygga på robboten men det var ar 5 min så vi pratade och letade lite sen 14:10 stack vi hem alla elr kanske inte alla men ajja pussshejnu måsye jag vila lit ;o :)

Och min SVENSKA suger jag vet !

ligger ner så pllar nt skriva rätt ;O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0