Skoldagen =)

Morgonen ;

Vaknade 7:00 som vanligt  =) fixade mig på 10 min som alltid =P senare så åt jag mackor och vindruvor xD sen vid kvart i 8 cyklade jag till trafikljusen och väntade på Emelie och Zackarias så kom dom så såg vi Filip på vägern så vi hade följe vi skulle till lagaholm och ha FRANSKA ! Kul var det men ganska svåt ! hehe , 8 veckor till sen spanska sen tyska ! hehe =)

Eftermidagen ;

Vi hade jumpa med Per vi hade fotboll och typ resten av klassen gick i parken =P jag gjorde 2 mål men dom andra vann mot 5-4 elr nått :O sen hade vi Ardian och Ella  med matte och svenska PALLAAAA ! sen vid 10 över 2 var dagen slut jag hade följe med Nathalie och nu är jag med henne <3 kul jue =) var ute med Molly sen läxa nu datan snart ut =P heheheheeh , kul =) men sen vet jag nt mera tro det var hela dan ;O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0